En kulen natt natt natt....

Vaknade trött som få i morse, varför??

Jo jag ska berätta varför!! Min lilla ängel bestämde sig för att gå upp klockan 3.45, lovely. Klockan 4 kommer den stora ner och lägger sig i våran säng

-Mamma varför har du inte väckt mig??
-Vaa, vad menar du hjärtat!
-Du skulle ju väcka mig tidigt.
-Vincent, det är ju mitt i natten. Jag lovar att väcka dig så du hinner att se julkalendern.

Den stora somna om, men de lilla ville vara vaken och somnade 1 1/2 timme senare. Var det fullmåne inatt?? Jag undrar ju vad som låg i luften när bägge barnen vaknade och trodde det var morgon.

Nu är den stora lämnad i skolan

Ha en bra dag älskling!!

 

Nu väntar jag och den lilla på att få gå till dags och jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0