Håller på

att lägga Theo så att man kan kolla på Idol ifred.
Shit, snart är det dax!! Vem vinner Calle eller Erik??

Jag kan inte bestämma mig,vet inte riktigt vem jag hejar på, hhmmmm...

Imorgon ska vi upp ganska tidigt, ska nämligen överraska kidsen och åka till Tomteland, tjohoo!! Kul ska det bli, det är nog inte bara barnen som kommer att sitta i tomtens knä;)

 

Nää nu är det dax för fredags mys.... Tekannan åker på, har köpt ett supergott grönt mango te..

Hörs!!


Lite bilder från förra vintern, vi åkte skridskor med Billy, Anna och William


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Tack !! :)

ja men testa Stina, jag rekomenderar henne inte bara för hon är min kompis utan för hon är bäst på de hon gör. hon kan de där med hår.. innan hon och jag blev kompisar hade jag svart toklångt. hon lixom ser va som ska göras.. :)



Ha de!

2009-12-16 @ 13:12:27
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0