Hej och hallå..

sitter på jobbet och har lunch förtillfället.

Och vad har jag på mig??!!
Kanske dom absolut hetaste kläderna en tjej kan ha på sig..

NOT

Jag och Nicco köpte alla julklapparna igår, så nu är det klappat och klart, moahaha. Skönt, riktigt skönt för jag har upplevt en sån jävla stress den här julen. Jag som verkligen älskar julen har inte hunnit med nått, inte njutit alls av december månad.

Inget julbak, inget julkorts pyssel. NOTHING, buhuu.

Känner att jag redan längtar till nästa jul, så att jag kan få göra om allt och göra det rätt.

Kommer förmodligen inte att blogga imorgon så:

God jul och ett riktigt gott nytt år till er alla där ute.

 


Kommentarer
Postat av: Walle

shiiit paulina du ser helt pshyco ut på översta bilden..:) nu vart jag fan rädd. men på den andra är du gullig =)

2009-12-29 @ 22:41:18
Postat av: therese

juhuuu! tomtemor!! du ar skitsnygg!puss!

2009-12-30 @ 20:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0