I´m back...


nu var det bra längesen jag bloggade, har typ inte suttit vid en dator på 1 1/2 vecka.

Ganska skönt faktiskt.

Har varit hos mama å papa i helgen. Där var det julstök som gällde. Köttbullar rullades, småkakor bakades och knäck kokades.

Vincent spelade ps2

Theo ville spela ps2

Jag har bokat vasaloppet till mig och mamma. Pappa och Nicco ska oxå åka. Så vi passade på att träna längdskidor. Jag har inte åkt sen 2001, men det gick ganska bra förutom skavsår på bägge fötterna

Aaaottchh...

Han är ju sååå sexig i sina träningskläder, moahahah. Vi höll alla på att av skratt när Nicco satte på sig specialmössan. Den satt som en kondom på huvudet.

 

Jaja nu ska jag jobba vidare, hörs sen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0