Manicklar

Jag pratade med någon(kommer inte ihåg vem) om vad man samlade på som liten, manicklar var en av sakerna som jag höll på med. Döm om min förvåning när mamma och pappa lämnade över en påse med lego till Vincent i lördags innehöll manicklar. Fanns inte jätte många kvar men det var skit kul att se dom igen. Gamla minnen kom upp till ytan när jag höll i dessa plastgrejer.


Någon där ute som samlade på manicklar??


Förresten har min irritation släppt, har varit riktigt upprörd, irriterad, ledsen och besviken idag. Kom att tänka på mitt motto;

För varje minut du gnäller,

förlorar du 60 sekunder av glädje.

Stämmer såå bra, man får acceptera vissa situationer och gå vidare i livet. Saker kan inte lösa sig av sig självt och när det bara är en sida som kommunicerar falerar allt.

I´m moving on, today i so yesterday...

God natt allihop, dont let the bedbugs bite you.

 


Kommentarer
Postat av: Ingela

Haha gud vad längesen man såg manicklar ;)...det var grejer det..Jag kikar in på din blogg då o då,men är dålig att kommentera..Men nu vet du att jag läser och följer dej ;)..Hoppas allt är bra!!Kram Ingela

2009-12-10 @ 19:30:36
URL: http://rutan81.blogg.se/
Postat av: Paulina

Heej Ingela!! Vad kul att du läser min blogg bland, jag är sällan på face längre. Kul att du oxå bloggar, ska följa dig gumman!!

Kraam

2009-12-10 @ 20:02:50
Postat av: ..:Sarah:..

Ååååååh manicklar !!! 'nostalgi'

2009-12-16 @ 13:13:27
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0