shit va kallt

det har varit idag! Farbror frost bet i mina lår när jag lämnade av Vincent på skolan. Kalla mig mentalt rubbad om ni vill men det är riktigt skönt med lite kyla, känns mer som december månad då. Men jag vet att jag kommer tröttna i jan-feb och längta efter varma vårvindar.

Så vad har hänt idag??

Jag har städat nedervåningen, kollat in på vero moda och sagt Hej till Simone(blev ett par byxor rikare, tihii), lunchat med pojkarna på bageriet, varit på div affärer i Valbo(handlat Billies pres, blev även en mössa och en sjal rikare), varit på Media Markt och shoppat Ice age 3, hämtat Vincent med kompis, bakat peppisar och misslyckats med middagen!!


Fattar inte vad som hänt med min mobil, den brukar ta skarpa bilder men dom senaste dagarna (eller veckor) har det varit skit dålig kvalitet. Bara suddigt, skumt......

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0