Det får vara nog

nu!! Jag blir såå förbannat trött på mig själv ibland, har komit in i en godisperiod utan desslike. Äter chokladkakor var och varannan dag, nästan en hel stor själv!! Trots att jag börjar må illa och hjärnan säger nu räcker det tar jag en bit till. Jag blir så jävla äcklad, och så tänkar jag att det här var sista gången, nu ska jag inte äta mer godis på länge. Men nästa dag är suget där igen och jag kan inte stå emot.

Jag är sockerberoende.... HJÄLP!!!

Igår köpte jag en detox kur.

Nu ska jag rena min kropp från slaggprodukter, tänkte att det är en bra början på en förändring. Det blir nog lättare att låta bli snask om jag håller på med en detox, eller vad tror ni? Jag ska tvinga min bättre hälft till veckoplanering och storhandlig av mat.
Nu ska jag bli nyttig!!

Så om du ser mig med en chokladkaka, spank me hard!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0