What the fuck...

stackars, stackars, stackars Vincent!!

Vill ni veta vad som hände nyss?? OK!!

Jag sitter och lallar vid datorn på nedervåningen, Vincent är uppe och kollar på scooby doo. Plötsligt rusar han ner för trappan och kvider, snyftar och låter faan. Han springer fram till vasken och spottar!!

-Vad gör du?? undrar jag.

Inget svar, bara konstiga ljud!

-Vad gör du Vincent!!
-Jag dricker snus!!
-Vaaaa!!
-Det va snus i min julmust.
-Men du tog ju precis upp glaset, Vincent.

Jag går upp på övervåningen och där ligger Nicco (den stora nörden) och sover.

-NICCO, vad håller du på med?? Kastar snus i Vincents glas, faan va du är taskig!!
-Förlåt, jag visste inte, svara han med sömnsprucken röst.

Stackars törstiga Vincent, fick ett glas med snus i stället för god läskande julmust!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0