Har fått hundsjukan

igen!!!

Typiskt oxå...

Jag vill verkligen skaffa hund, det är typ min högsta önskan! Men Nicco säger STOPP, det kommer inte in 4 håriga tassar innanför våran dörr. Han har lovat mig att vi ska skaffa hund när vi blir pensionärer.

HELL NO!!!

Jag ska ha en hund  innan dess, annars dör jag. Jag vill verkligen ha hund. När jag kommer in i mina hundperioder så drömmer jag om hundar, jag andas hundar, jag sitter på blocket och tittar på hundannonser. Det är hur jobbigt som helst, för jag längtar så det gör ont. Jag menar det, det gör verkligen ont.

Tyck synd om mig, buhuu....

 Vit eller mörkbrun boxer, golden eller brun labrador är fina hundar, men det finns fler raser jag är sugen på. Vet inte riktigt vilken ras jag känner mest för ännu. Men nått jag vet är att jag verkligen känner att det går att ha en hund nu. Det känns som om vi har tid, och lusten och orken dom finns garanterat.

GIVE ME A PUPPY FOR CHRISTMAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0