Med risk för att

låta som en gammal surkärring, men
-JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT JÄVLA TRÖTT PÅ GRANNUNGEN!!!!!

Han hoppar i mina buskar, dom va superfina å runda innan men nu är dom glesa å fula. Jag hittar alltid skräp på våran tomt som jag vet han lägger där, godispapper, pinnar, trasiga bollar osv. Han leker med Vincents grejer när inte Vincent är med och han å hans tjejkompis brukar brottas på våran framsida. Sen vet jag att dom små retas med Vincent.

JAG BLIR SÅÅ TRÖÖÖTT!!

Köpte nya fina ute blommor igår som jag la ut, när jag öppnade dörren imorse låg det en stor jävla träpinne mitt i blomkrukan, kul!!

Jaja , nu är det slut gnällt, man måste få skrika ur sig ibland annars blir man ju tokig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0