oj oj oj

vad dålig jag är på att uppdatera vad som händer i mitt liv..
Personalfesten i lördags va jätte lyckad och vi hade alla skitkul. Jag hittade något att ha på mig tillslut så jag slapp nakenchocka alla, moahhaha.

Kvällen började hemma hos mig å Nicco med lite tilltugg en jävla massa musik och shots som Billy bjöd på. Sen drog vi vidare till helt enkelt för mat, jag åt kängru, vitlöksrostad sötpotatis och kantarellsås, MUMS!!

Efter maten hamnade vi på heartbreak där vi skakade rumpan i några timmar.


Fler bilder kommer när kameran är laddad.

Söndagen va en underbart skön slappar dag, gick upp 9 och duschade tillsammans. Tog en promis till hemköp, fixa frukost och våldgästade min puma Rosanna, med man och barn. Billy och Anna terroriserade oxå familjen Vahlman-Andersson. Men man är väl alltid välkommen när man kommer med mat, eller hur!!

Tisdag som skulle vara en ledig dag blev en arbertsdag. Jag och duktiga Cissi har lekt tomteverkstad och snurrat ihop 620 mackor och 20 landgångar!!

Duktiga, duktiga vi!!


Kommentarer
Postat av: Rosie

Väldigt vacker tjej det där ;), såg ut att vara god mat också. Går alltid bra att våldgästa my family... puss

2009-10-13 @ 22:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0