Sitter hemma i

mitt kök och gör ingenting. Ganska skönt att pilla navelludd ibland!! Vi har varit på lekland med barnen i några timmar nu och Theo blev helt slutkörd, så nu sover han middag. Vincent är ute och leker, Nicco ska åka iväg och spela bandy.

Därför sitter jag nu i min ensamhet och gör ingenting med en stor kopp te. Härligt..


Så här ser jag ut i mörkt hår, ska jag färga tillbaka håret?? Har fått många positiva kommentarer om min nuvarande färg, men jag börjar tröttna.

Vad säger ni, färga mörkt eller lägga i ljust igen, (i sånt fall mycket ljusare)!!


Kommentarer
Postat av: mathilda

PLATINA PLATINA!! hahahha

2009-10-04 @ 18:29:11
Postat av: Whooo?

Vilket som, du är vacker i allt! //Din hemliga beundrare

2009-10-04 @ 21:18:30
Postat av: Anonym

MÖRKT

2009-10-05 @ 08:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0