Allah allah ge mig en kamel

eller en ny garderob i alla fall. Står och spanar in i klädeshögen som ska föreställa en garderob, fyy vad trött jag är på mina gamla trasor. Tänk om man hade en fet plånbok, som innehöll annat än kvitton!! Men man får väl drömma vidare. Här är några saker som skulle förgylla min tillvaro lite och få högen att se bättre ut......

                                               mina fötter skulle vara så mycket snyggare med dessa på
Adidas skor att för, ok lite väl dramatiskt men dom är såå jävla snygga. Jag vill ha dom!!
                                              
Adidas tröja som jag spanat in, någon gång ska jag unna mig en tröja för 700:-. Kanske när lönen landat på kontot. Vem vet!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Skiiitbra sida pullan. (gillar skarpt) Men korten är det kryss för. Snygg profilbild iaf. ;)

2009-09-07 @ 21:12:16
URL: http://rossanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0