en helg full

av spring!! Det är vad denna helg är. Idag har Nicco, pappa och Anders sprungit lidingöloppet, 3 mil!
3 MIL....
Dom har verkligen varit jätte duktiga, Nicco sprang på 3 timmar och 12 min.
Medans killarna har sprungit har jag, mamma och barnen underhållit oss med fika, lekar och cheerleading.



Förberedelserna inför loppet var många och varierande......

Här är dom pojkarna, om 15 min ska dom springa 3 mil.
Pappa vad är det du gör med munnen??

Theo tar en kort middagslur och Vincent skiner som solen.

Jag och mamma var dagens packåsnor, haha



Trötta killar som klarat av abborrebacken och tagit sig i mål.

Dagen har varit lång och innehållsrik, har sett håriga gubbarslen (varför envisas vissa med att bära korta shorts med slits, snusk) och torkat barnrumpa med drycken mer (slarvig som man är glömde jag våtservetter och då lyckas ungen skita 4 gånger på en dag grattis).

Imorgon är det min och mammas tur att snöra på oss löparskorna och bestiga abborrebacken.

God natt kära vänner......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0