God morgon

världen, här har ni mig!!!
Tänk att det är så fint väder varje, inte ett moln på himlen på flera dagar. Härliga höst väder.

När jag vaknade imorse kändes kroppen som en sten, hur tung som helst. Skulle gärna sovit några timmar till idag, men det går ju inte när man har barn och ett jobb att sköta, eller hur!

Nu är det härliga frukost som väntar, enligt mig det bästa målet om dagen.

Havregrynsgröt med hemmagjord äppelmos (tack älskade svärmor), en stor kopp grönt te, eller 2 och en macka.

 

Så här fint dukar inte jag på morgonen direkt, men jag tänder alltid ljus.
Det ska vara mysigt att äta frukost..




Killar som inte äter frukost kan man säkert locka på något sätt, eller??
Ställer vi upp på detta, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0