Hmm pinsamt, eller??

När jag gick till skolan idag med Vincent hände något som kändes ganska pinsamt. Där kommer vi och går över skolgården, när Vincent viskar;
-Han där borta kallas för toalettborsten, av alla!!
Så nickar han mot en kille som står ensam och spelar fotboll. Jaha täkte jag, det va ju inte kul för honom. Helt plötsligt skriker Vincent;
-Tjena toalettborsten!!
Så högt att hela skolgården hör. Men va faan tänkte jag, här går jag, mamma till en mobbare.
-Men Vincent, han kanske blir ledsen när du säger så, säger jag lite tyst.
Efter en stund tittar Vincent på mig och säger;
-Mamma, vet du varför jag kallar han för toalettborste?? För att han är sååå bra att han borstar bort alla på banan och sen spolar ner dom.
-Jaha ok?!

Ja inte vet jag, toalettborste känns ju inte direkt som ett positivt namn, men anledningen till namnet var ju bra.


Kommentarer
Postat av: JG

hahahah

2009-09-29 @ 09:30:03
URL: http://jennygronberg.blogg.se/
Postat av: mathilda

hahahah sköön

2009-09-29 @ 17:44:14
Postat av: Kim Andemore

Hahahaha, "Tjena toalettborsten!"

2009-10-01 @ 16:49:32
URL: http://nattstad.se/Sweetie_

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0