Jag har fått höra......

att min blogg inte är intressant!!
En kär vän till mig läste min blogg igår å sa att den va skittråkig, den saknar liksom det där lilla extra.
Jag frågade vad som menades med det där lilla extra och fick till svar;
-Jag vill läsa om hur det kittlar mellan dina lår.

VAAAA!!

En snuskblogg är inte direkt det jag vill skriva, men ok.
Bara för din skull hjärtat.

"Jag hade lagt mig för kvällen när det plötsligt ringde på dörren. Klockan var mycket och jag funderade vem det va som ville något så här sent. Sömnigt reste jag mig ur sängen, gled in i mina rosa tofflor, slängde min svarta satin morgonrock över mina bara axlar och gick mot hallen.
Jag öppnade dörren och fick till min förvåning se min arbetskamrat Bullen stå där.
-Hej! sa jag med sömnsprucken röst. Vad har du på hjärtat så här sent?
-Det är nått jag måste få berätta för dig, svarade han. Och fortsatte.
-Jag tänker på dig konstant, du är sååå sexig. Dina långa ben, smala midja. Dina bröst, dina läppar, dina bruna ögon. Jag vill ha dig, jag måste få ta dig här och nu.

Chockad över vad jag precis fått höra tappade jag min morgonrock och blottade mina bara yppiga bröst.





Hoppas att du är nöjd med det lilla du fick BILLY.


Kommentarer
Postat av: Billy

SÅ`JA!!!!

skulle du skriva sånt där skulle jag läsa jämt!!!

2009-09-10 @ 20:29:40
Postat av: Rosanna

Din blogg är super intressant. Och snygg bild förresten. =) puss

2009-09-10 @ 21:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0