Jaha då var

det färdig sprunget. Tänk att jag klarade det, sprang nästan hela vägen, gick bara i de större uppförsbackarna.
Jag har sprungit 1 mil, faan vad jag är bra...
(Men mamma är bättre, hon sprang på 2 min mindre än mig)







Förresten så klantade vi till det som vanligt!! Upptäckte att vi hade olika starttider, omseedade så vi fick starta samtidigt, då lyckas vi förväxla chip och nummerlappar. Så numera heter jag Jana Romin, hahaha

Vi har lyckats med att klanta oss vid varje lopp, vid vätternrundan glömde vi chipen och vid vansbrosimmningen höll vi på att glömma chipen!! Och nu har vi förväxlat våra chip.

Kalla oss kling och klang, eller kanske dum och dummare.....

Kommentarer
Postat av: mathilda

duktigt pollan!! jag är stolt! hehe :D synd att jobbade hade velat gett dig en bamsekram innan ni åkte!! ville igentlligen följa med och kolla! nästa år kanskse man kan springa själv också! vi hörs ta hand om dig! tagga inför ridningen haha pussss kram från björklinge

2009-09-27 @ 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0