Kärlek, kärlek. kärlek...

jag älskar allt och alla!!
Jag älskar mina barn, min man.
Jag älskar min syster, min granne.
Jag älskar Simone, Hampus.
Jag älskar Rosanna, Hilda, Anna.
Jag älskar mina svärföräldrar, Celine och den där personen jag såg i pizzakön igår.
Jag älskar allt och alla....

Vissa dagar är man bara sååå jävla lycklig när man vaknar, men man vet inte riktigt varför. Man är bara uppfylld av en totalt underbar känsla. Man känner att man klarar allt, inga problem är för stora. Man känner sig bekväm i sitt eget skin (för en gångs skull).

                                                   

                                                 Så här ser jag ut idag



 


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Vi älskar dig också. ;)

2009-09-13 @ 11:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0