Mysigt värre

Först fredagsmys!!
Dagen började hemma hos Rosanna med en stor kopp te och slutade med en mjuk och härlig soffa, fika, familjen och disco daggarna. Urtråkig film, tecknat är inte som det var förr!!
Men efter att vi lagt barnen tittade vi på Män som hatar kvinnor. Som jag har längtat efter att se den filmen och jag blev inte besviken, den var verkligen så bra som alla har sagt.

Sen lördagsmys!!
Efter jobbet bar det av till svärföräldrarna i Gysinge. En tur i skogen för kantarell sök, hittade en hel korg. Hem till en härlig middag som avslutades med lite fika. Vm kval på tv, fick uppleva total lycka hos grabbarna när zlatan satte det sista målet. Nicco, Per och Hampus for upp ur soffan, gjorde konstiga glädjetjut och kramades. Sen somnade jag totalt utslagen när jag skulle natta om Theo.

Idag blir det dans, härliga, roliga och underbara dans. Synd bara att man suger på det, hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0