OOOPPPSSss.....

Vet inte om jag ska I did it again!!
Men för ett tag sen va jag på tupperwere party hos min kära vän Rosanna (undrar varför man säger party, känns inte sååå jävla party att sitta å kolla på plastbyttor, men ok), där syndade jag och handlade för 850:-.
AJA BAJA!!

Har dåligt samvete, men det är ju saker vi verkligen behöver!!

Jag lovar!!

Igår höll undertecknad ett Mary Kay party å då shoppade jag loss igen !! Jag köpte hudkrämer för 1800:-. Vad faan är det för fel på mig??
Det kändes ju inte bättre när Nicco(pojkvän) på kvällen sa så här;
-Faan när morsan va på ett sånt där möte köpte hon krämer för typ 2000:-, det är ju helt sinnessjukt!! Ni tjejer blir så jävla lurade!!

Ok hjärtat, det va för 1800:- och jag har oxå gjort det, svarade jag. Och till saken hör att han inte vet att jag öppnade plånboken alldeles för stort på tupperwere grejen.

Dåligt samvete och huvudvärk, mina kompisar idag!


Här är dom, dyrgriparna. Nu hoppas jag på en yngre och snyggare hud med lyster!!

Det här är värdinnegåvan, det man får för att man håller kalaset hos sig. Det är handkrämer som verkligen är totalt underbara, Bebishud, det är det man får. JAG ÄLSKAR DOM!!

 


Kommentarer
Postat av: Mathilda och Jenny

http://www.designadinblogg.se/2008/april/bilder-och-bakgrunder.html kolla här! så får du hjälp till bloggen

2009-09-10 @ 20:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0