Tack, tack, tack

När jag lämnade huset igår kände jag mig som ett åskmoln!!
Trädgården ser ut som en krigszon, huset är ett bombnedslag, FY FAAAN. Som en liten bonus på det skrek Theo konstant medans jag gjorde iordning mig för dansen.
Annika säger att dansen kan fixa alla problem och humörkänningar! Ok vi får väl se, tänkte jag.
En låt in i träningen var alla problem som bort blåsta, kände mig hur lycklig som helst. HÄRLIGT!
När jag cyklat hem å ska öppna dörren till huset förberedde jag mig för kaoset där inne.

Men ÖVERASKNING!!!

När jag stack in näsan i dörrglipan kände jag doften av nyvaskat golv. Jag höjer blicken och till min förvåning är det städat hemma!!

TACK TACK TACK

Min älskling hade städat och låg nu utslagen på soffan.
Så kvällen slutade med en jävligt glad och lättad jag, kantarellförvällning, 2 partier yatzi över tända ljus och en fika. En klar förbättring mot städningen jag så INTE såg framemot.

Söndagsmys;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0