Tjejkväll vs Hårmodell

Hmm.. vad ska jag göra??
Älskar mina tjejer och vill gärna ta en öl med dom på fredag kväll, men är så sugen på en ny frisyr. Såg att Scwarzkopf(eller vad dom nu heter) har modell uttagning fre kväll kl 18. 00 på popcorner och blev super sugen på att fixa håret. Ska jag eller inte???
Kanske hinner med bägge......

Vad tycker ni, ska jag fixa till håret eller är det bra som det är??

 Den här frisyren är ju skitsnygg.. 

  Och den här oxå, skulle jag passa i kort hår???

HJÄLP!!!

( Ni kanske fattar att jag tycker att Rihanna är snygg, haha)


Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

Hej hej!



mmm hoppas att vi nu blir helt friska... riktigt dålig tajming att bli sjuka men inget man kan styra över tyvärr! :(



Te bjuds det alltid på! :) Det är ju bara att komma och plocka även fast vi åker bort också. Skickade med Mattias en "smakpåse" som han skulle ge till Nicco på träningen ikväll (om han kommer ihåg) ;)



Puss och Kram!

2009-09-17 @ 17:13:41
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby

Förresten så tror jag att du hinner med båda! ;) Om du vågar så go for it! (kort alltså) Själv är jag för feg... Tror nog att du passar i allt! :)

2009-09-17 @ 17:15:20
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: guess who

jag tycker du ska ha kvar det blonda.. PLATINA PLATINA!! hehehe....

2009-09-17 @ 23:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0