underbart...

När väckarklockan ringde imorse kändes ögonlocken som tegelstenar, jag släpar mig upp till köket bara för att finna att det är ostädat, JIPPIE.. det är bara att börja städa, för jag äter inte frukost i ett stökigt kök. När Theo vaknar verkar han vara på ett pissigt humör, han skrek typ en timme i sträck, har dragit mig i benen medans jag städat (det är så lätt att få något gjort då), han har kastat ur kläder ur min garderob,tömt ett köksskåp, kastat gröt på bord och golv, hackat sönder en tallrik, kastat sin sked på Vincent, vägrat att klä på sig.

Vilket underbart sätt att vakna på, man blir på så himla bra humör. Tack mina kära barn för att ni förgyller min dag.

Sen är det jävligt stökigt här hemma, jag hatar stök, mår psykiskt dåligt att bo i stök. Varför finns det ett ord som heter stök, varför finns stök......

Kan inte någon komma hem och städa mitt hus!!

 


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Jag kommer, jag kommer ;)

2009-09-18 @ 09:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0