Bootcamp Sommar 2010



Vecka nr 1;

Paulina:
För mig har inte veckan gått exakt enligt planerna, jag hade ju faktiskt tänkt att träna varannan dag. Har tränat mage lår 1 dag hemma och åkt snowboard 2 dagar. Jag lär ju säga att det verkligen tar på benmuskler och armar att åka bräda, men jag har ju även druckit alkohol. Så den lilla träning jag fått den här veckan har jag tyvärr nog blivit av med. Buhuu
Jag lovar att förbättra mig nästa vecka!!

Pauline: Förra veckan gick förvånadsvärt bra. Jag åt inget godis, snacks, dricka.. ingenting på vardagarna! Och jag tycker det är svårast med att sluta småäta på kvällarna, men det gick riktigt bra. Men sen kom helgen och jag tänkte att jag skulle unna mig något.. det blev lite mer. Först gjorde jag världens fettomacka till middag i fredags som jag ångrade att jag gjorde för den var inte alls god, sen blev det ett glas cola, nötter och bragokex.. Och så fortsatte det hela helgen. MEN, jag vet tills nästa helg att jag inte ska äta något för då vill jag bara ha mer. Det är jättesvårt när man är inne i hamstringen (Bo säger jämt att jag stoppar i mig gottigott som en hamster, trycker in mer och mer i munnen så det blir fulla kinderna) men det är där jag måste kunna säga nej.

Träningen har gått sådär känner jag, var ut en sväng och skulle kolla om man kunde springa i skogen men det var alldeles blött och lerigt så det skippade jag. Tog en lite längre promenad istället och det var skönt. Har tagit en idag också men det ska jag ju berätta nästa vecka egentligen. PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0