Bootcamp sommar 2010



Paulina: Jaha, vad ska man säga?? Jag som trodde att denna vecka skulle bli bättre, men nej!! Jag har varit jätte förkyld i början av veckan(det är ingen ursäkt, jag lovar) har inte klarat av att kolla neråt ens, sprängande huvudvärk har satt stopp för det. Så jag har inte rört mig så mycket. Men i söndags hade vi våran första fotbollsträning. Skit kul och jobbigt!! 1 1/2 timmes svettades vi i den gassande solen, SKÖNT!! Om man tittar på vad jag har ätit denna vecka så är det blandad kost, tyvärr har det slinkit ner lite kakor, en bakelse. SHAME ON ME...

Pauline: Denna vecka har det blivit lite mer träning. Jag har varit ute på promenad 2 gånger och sprungit 2 gånger (1 gång vart det dock inte så långt, bara en kortis). Det är skitjobbigt att springa i alla fall och jag hoppas det blir lättare. Har även gjort situps och armhävningar här hemma, även om det inte blir så många hoppas jag att det tar iallafall. Maten har gått bra denna vecka också, håller mig ifrån att småäta och äta snacks och sånt på vardagarna. Istället för bragokex denna helg köpte jag nötter! Det var bra gjort av mig, gott var det också. Kanske slank ner en Lindor chokladbit med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0