Då har man landat..

hemma igen efter jobb och stök. Det blev inget tyg, kände att jag inte hann medså det får bli på lördag ist.

Kolla in min underbart söta personal idag

Vi har fått höra hela dagen lång att vi är såå söta, det är så kul att jobba när alla kunder är på gott humör. Det har verkligen varit en toppen dag på bageriet. Tack tjejer, ni har jobbat på bra idag...

Idag orkade vi inte laga mat, så vi hämtade hem från Libanesen på hörnet, mmmm..


Jag bara älskar libanesisk mat, så nu är jag mätt och belåten. Jag och Nicco har precis kommit överens om att åka till Libanon nångång, 2 st på jobbet är ju där ifrån och den ena vill så gärna få visa sitt hemland för oss. Sen är jag väldigt sugen på att få uppleva deras mat och te kultur.

Nu ska jag dricka den kanna te som jag precis kokat och titta på barnprogram med junior...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0