Familjemys på hög nivå..

har vi haft idag!! Riktigt lugnt, skönt och härligt har det varit. Vi har spelat boll, tagit en promis till stan, skottat lite snö, spelat kula, målat ägg, lekt kull och mycket mera. Det har bara varit vi i familjen och det har varit underbart, annars brukar ju jag alltig vilja umgås med vänner.





Kolla in fötterna, röda converse köpte vi till Vincent idag, ni kan numera kalla oss familjen converse. Det är bara Theo som fattas,haha.

När vi målade ägg gick det överstyr, ni som känner Nicco vet ju hur det går när han är på humör

Nicco målade sina läppar i smyg, kom sen och gav mig en puss. Jag min idiot trodde att han ville visa kärlek, men märkte att det var bus som vanligt när det började smaka färg i munnen.
Ja, vi hade väldigt kul iaf, trots att det blev en del att städa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0