Husfru??

Idag har man blivit kallad husfrun av byggubbarna!! Hur konstigt låter inte det?? Man känner sig som en 40 åring på 50 talet, haha.
-Hur vill husfrun ha elen dragen??

Ja, ni grabbar vet precis hur man ska charma oss tjejer.

Har gått runt och känt mig skabbig hela morgonen, men man vill ju knappast duscha innan man ska städa. Känns ju som en mindre smart idé. Nicco kom hem en stund för att hjäpa mig med städningen, men han sprang mest runt å pratade med byggisarna och fixade håret.
Thank you babe, för den välbehövliga städhjälpen du gav mig!!

Jag sa ju det, skabbigt värre, hahah. Har tom fläckar på tröjan!!

Förresten håller jag och rara Sara på att starta en korpfotbolls lag, om ni vill vara med så hojta till. Ni behöver inte kunna spela boll, jag har aldrig spelat så jag känner mig verkligen säker på att det kommer att gå bra hahaha. Men det är ju mest för skoj, att ha kul och få röra på sig.


Nä ni, nu ska jag luncha lite och sen fortsätta med städnigen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0