Idag var första dagen..

som byggubbarna var här och det börjat redan lika nått.

Detta är innan

Och här är efter


innan

efter


Duktiga dom har varit!! Dom har rivit väggen, byggt upp en ny och sågat upp ett dörrhål.

Jag är såå glad, för snart har mina kids egna rum, med dörrar så dom kan vara ifred!! Det har varit väldigt efterlängat av Vincent iaf..

Förresten har jag varit på flügger idag och kollat på tapeter. I Vincents rum blir det förmodligen en svart, röd, silver och vit randig fondvägg, mitt emot den en röd vägg och på sidorna silver. Och i Theos rum bilr det en limegrön vägg med vita stjärnor mitt emot den en limegrön vägg och på sidorna vitt. Skitsnyggt tror jag att det kommer att bli, men Nicco måste godkänna först han låter mig aldrig bestämma helt själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0