Men god morgon på er...

Idag är det upp tidigt för jobb, men det betyder också att man slutar ganska tidigt, tjihuu. ELLER?? Byggisarna kommer snart hem hit och dom är kvar till ca 16. Å vad ska jag göra då?? Det var inte särskilt kul att vara hemma samtidigt som dom igår med Theo, han vill bara vara med och bygga och det går ju inte.

Se upp!!
Idag kommer jag nog och våldgästar någon av er, mina kära vänner!!



Igår spaa jag lite för mig själv innan Couger town (jag bara älskar det programmet), skit skönt med lite Paulina tid. Jag peelade ansiktet med Aha & Jojoba scrub, sen en choklad mask som luktar himmelskt. Scrubade även kroppen med Kerstin Florians Turkiska bodyscrub, kan verkligen rekomendera den för den är tha shit. Så nu känner jag mig fresh.

Så här nyvaken och glad är jag över att vi glömt att köpa tandkräm, inte så kul med barntandkräm. Tur att vi har listerin hemma så man blir lite fräsch i munnen.

Nu är det en kanna te, frukost och påklädning som gäller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0