Nu lider dagen mot

sitt slut och vi har hunnit med allt som vi planerat. Bra. Rummen på övervåningen är urstädade så nu är det bara att börja renovera och bygggubbarna kommer imorgon!! Snart återtår bara det roliga, dvs välja tapeter och fixa inredningen till killarna skitkul!!

Jag har även snörat på mig löpardojjorna idag och sprungit 2 km, inte så långt men det är lika bra att mjukstarta. Jag har ju inte rört på mig på ett tag nu och det märks. Konstigt, eller rättare sagt förjävligt att det tar lång tid att bygga upp kondition och muskler men kort tid att bryta ner dom. It sucks.

Nu är det dumburken som gäller först Håkans bar, eller Hakåns bar(haha) sen film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0