Trötter....

det är vad jag är idag. TRÖTT!! Usch det var längesen jag kände att jag verkligen inte vill gå upp ur sängen, but i did it.

Igår köpte jag ett provkit på en ny ansiktsserie Exuviance. Det kändes skitbra när jag tvättade ansiktet igår, synd bara att mascaran aldrig försvinner helt. Får väl pallra mig ner på stan å köpa en makeup remover oxå.


Renovering pågår hemma hos oss nu. Och det håller på att driva mig till vansinne. Allt som fanns i Vincents rum är i vardagsrummet, det är slipdamm överallt och stökigt som in i hel**te. Jag är nog inte så rolig att bo med just nu, för jag verkligen hatar att ha det stökigt, jag mår så dåligt av det. Jag blir lättretlig och går å muttrar. Försöker verkligen tänka på att det kommer att bli fint när det är klart men det är svårt när det knastrar under fötterna av damm, tapetrester och gud vet vad!!
Jaja, vi eller rättare sagt Nicco började tapetsera igår så det är nog inte såå långt kvar, men efter Vncents rum är det Theos som står på tur.

Längtar tills allt är klart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0