Bootcamp sommar 2010



Kan man få en schysst sommarkropp på 7 veckor??
Ja, vi får väl se... Vi har iaf tänkt att försöka!!
För att kunna känna oss nöjda med oss själva och slippa gömma oss bakom badlakan och vass kommer vi att:

  • tänka på vad vi stoppar i munnen
  • kuta runt i hemlingby skogen
  • träna i ett hemmabyggt gym

Nu är det bootcamp Summer 2010 som gäller!!

Vilka är vi då??

Pauline: Nuförtiden är jag en 20-årig gävlebo, (bodde innan i Härliga Härjedalen - Älvros) och bor med min käraste Bo och vår sju kilo lätta katt Phumba. Jag jobbar med Paulina på Bodins bageri och fördriver min fritid, för det mesta, med att lata mig framför tv'n med en bra film eller läsa någon av alla dessa underbara fantasyböcker som finns! Känner att det är dags för lite förändring med matvanor och träning och jag vet redan nu att mitt största problem kommer bli alla dessa helger med mys framför tv'n.. utan gottigott!!


Paulina: Jag är en 28 årig inflyttad Gävlebo(Inkommen från Uppsala) med 2 kids och en bättre hälft. Jag jobbar med Pauline på Bodins bageri och min fritid känns icke existerande. Som 2 barns mamma och egen företagare blir det svårt att hinna med allt annat utöver hushållssysslor och familjeliv. Men tiden är inne för förändring!! Det som jag känner kommer att bli svårt är just att få tiden att räcka till, handen på hjärtat hur ofta prioriterar man sig själv?? Nä, just det.


Under 7 veckor med uppdateringar på söndagar kan ni följa våran kamp mot soffpotatisar och godisråttor.

The game is on!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0