Vad in i helv***

Jag är upprörd och riktigt irriterad. Förbannade april!!!
Vad tror ni jag såg när jag gick upp i morse, jo detta

Jag håller på att gå igenom sorgearbetets olika stadium. Till en början vägrade jag tro på att det faktiskt var snö som låg på marken.
-Oj oj oj, nu har dom det jobbigt på Island, tänk hur det måste se ut hos dom när vi har så här mycket aska. Eller??

Sen kom ilskan

-Arghhh, vad in i helv***, fu** j**la piss oxå. Vart är dom där förbannade vädergudarna, jag ska vrida halsen av dom. SHIIIIT.....

Man kan säga att det är tur att barnen ligger till kojs!!

Nu sitter jag här apatisk, chockerad och förlamad.

Vad ska jag göra nu, hur ska jag klara mig?? Jag har ingen bil, inga varma kläder och jag har slängt Vincents överdragsbyxor eftersom det var hål i dom.

Buhuu snart kommer tårarna....

Ähh, en bra kvinna reder sig själv, jag måste helt enkelt acceptera att det snöar ute. Jag får ta mig i kragen och göra frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0