Yoo...

Nu är Vincent avlämnad i skolan

Ha en bra dag, mitt hjärta!!

När jag skjutsade honom såg jag nått äckligt på panelen, nått läskigt

Airbag skyten lyser, läbbigt!! Jag började genast fantisera om hur airbagen skulle utlösas, hur jag skulle få whiplash skada. Det ena senariot efter det andra dör upp i huvudet. Haha, ja tänk vad en liten lampa kan göra! Vi lär ju lämna in bilen nått är ju fel, men förmodligen är det väl så att airbagen inte kommer att utlösas vid en krock.

Nu tänkte jag vara lite tantig och läsa min trädgårdstidnig(jag bara älskar den tidningen) för som ni vet håller jag på att längta ihjäl mig efter sol. Skönt att dagdrömma lite om trädgården och planera vilka blommor som ska införskaffas. Vi har ju ingen rabatt förtillfället, bara ogräs och jord, men i vår/sommar ska detta fixas.

Så först trädårdstidning, sen den stora förvandlingen till påskkärring...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0