You got to love ém...

but it´s a hate love feeling!!

Vad pratar jag om då?? Jo, jeansleggings!

Alltså vad är det för jävla fel på dessa byxor, eller rättare sagt dom som tillverkar dom!! Dom är ju hur snygga som helst och sitter skitbra, ett tag. Med betoning på ett tag. Har du gått några meter börjar dom hasa ner och det känns som om man skitit ner sig. Varför!! Är så jävla urless på mig själv, efter varje par jag köper säger jag aldrig mer. Men så står man där i affären och ser ett par urnsygga jeansleggings, dom är billiga och sitter som ett smäck i provhytten, vad händer?? Jo, Paulina köper dom, några dagar senare svär jag åt byxorna som inte vill sitta på plats och helst visa hela röven om man böjer sig det minsta ner.



(inte snyggt)

Snälla tillverka ett par brallor som sitter där dom ska!!!!!

I love you, but i hate you.....

Kommentarer
Postat av: LEGENDEN

Har du haft en bra dag? :)<3

2010-04-07 @ 21:33:18
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jag vet! Jag vet! Köp en storlek för små, du får ont i magen, men dom sitter snyggt :)

2010-04-09 @ 19:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0