Amerikanska pannkakor..

Igår gjorde jag american pancakes med rabarber sirap till lunch. Mums filibaba!!


Snacka om att smeten är tjock, haha



Det var faktiskt första gången jag åt(och lagade) pancakes, riktigt gott. Rabarbersirapen var verkligen himmelsk.

Sen var det lite höst städning i trädgår´n. Satte lite lökar så det blir fint till våren.



Det var verkligen längesen jag bloggade nu, har haft på tok för mycket att göra för att orka och hinna med datorn. Den lediga tiden har spenderats med barnen och Nicco. Men det är ju så det ska vara. Eller hur!!

Idag har Vincent fotbollscup i Valbo, det är såå himla kul att kolla på. Jag älskar att vara en fotbollsmamma(snart blir det hockey mamma ist). Det gick bra för dom, killarna i Gefle blå. Tyvärr hann jag inte se sista matchen, eftersom jag nu är på jobbet. Vi håller lite extra öppet idag, crusingen till ära. Hoppas det blir lite folk i butiken!!


Nicco äter macka...

Nu ska jag slinka in i den gröna arbetsklänningen, tjolahopp på er....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0