Jag vet vad jag

vill göra!!!

Skaffa hund, träna agility, åka på tävlingar

Vi åkte ju som sagt till Bollnäs och såg på agility tävlingar där. Så himla kul såg det ut att vara!! Jag vill oxå.



På vägen dit






Nu måste jag hitta en ras som jag trivs med, en som är bra på agility. Kolla så att vi har tid med en hund i våra liv. Vi måste ha tid!!! Vincent vill oxå hålla på med agility, skit bra. Det kan bli en mor och son grej.

Nu är det frukost och sen??? Vet inte, men nått får man väl hitta på....

Kommentarer
Postat av: Jenny Brandstrom

Hej Paulina, japp, jag laser fortfarande din blogg! Kul att se kort pa er och barnen. Anywho, tankta bara saga att min kusin var och tavlade agility i Bollnas, tydligen sa gick det inte sa bra men hon har vunnit maga tavlingar och hon har kvalat till VM i Tyskland nu i oktober med sin hund Mazli. Hennes lag ar oxa med och tavlar i SM.



Om du vill vete mer om olika raser och agility sa kan du kontakta henne pa facebook genom min sida. Hon ar 17ar nu tror jag och hennes mamma Erika vet oxa valdigt mycket om hundar, hon finns pa min sida oxa.



Hoppas allt ar bra med er!



Kram Jenny

2010-08-19 @ 01:19:13
Postat av: Jenny Brandstrom

..skrev jag vad hon heter..?? Malin Lindskog..lite snurrig av att prata engelska pa jobbet och skriva pa svenska sammtidigt!! Kaffet har inte kickat in annu..

2010-08-19 @ 01:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0