OOooppsss...

Jag säger alltid att karlar är helt omöjliga på att hitta saker. Jag kan be Nicco att hämta något i skafferiet, men han hittar aldrig sakerna även om de ligger mitt framför näsan på honom. Farsan är exakt lika dan. Jag har även kollat andra killar för att se om min tes funkar, och JA, Killar är totalt blinda när det kommer till att hitta saker.

Men nu till grejen. Min cykelnyckel var spårlöst borta här om dan när jag skulle cykla till jobbet. Nicco fick hämta mig eftersom jag hade i tidsplanen att jag skulle cykla, skulle bli rejält försenad om jag skulle ha gått. Jag letade i hela huset, alla mina väskor, kläderna jag haft på mig senast jag cyklade, men icke. Jag kollade i väskan jag haft den kvällen 3 ggr, men nyckeln ville inte hittas.
Idag kollade jag i den väskan igen, tog ut alla saker i den och vad hittade jag???
Jo, cykelnyckeln...

Jävligt skönt att den är tillbaka, men jag är nog inte såå duktig på att leta själv!! Jag får skylla på stressen som sköljde över mig när jag insåg att nyckeln var borta och jag inte hade barnvagnen hemma. Vilket betydde att jag skulle få bära Theo en bra bit i värmen. Och att jag skulle bli sen till jobbet... Jag var jävligt svettig när jag hoppade i den gröna jobbklänningen den morgonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0