Regnet öser ner

på min lediga dag. Ja, jag vet!! Visst är det glidigt att komma tillbaka från semestern jobba en dag och sen ha en ledig dag direkt. Något positivt med regnet är iaf att våran nysådda gräsmatta mår toppen.

För ett tag sen var detta bara en leråker, men nu är det lite grönt. Hoppas att vi hinner få en härlig gräsmatta innan hösten och kylan sätter sina klor i allt som växer.

Klockan är 10.30 och jag går runt i min morron frisyr och mysisar. Härligt!!

Idag blir det nog städning hemma vårat hus är alltid i behov av städning tyvärr, storhandling och kanske att jag införskaffar ett par converse till. Vill verkligen börja att införskaffa en höstgarderob som jag redan sagt. Jaja, vi får se vad som händer, förmodligen kommer Theo vara trött på affärer efter storhandlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0