Stupid...

Haha, vi hade engelsk talande kunder i butiken idag. Lite ringrostig som jag är måste dom verkligen funderat över mina språkkunskaper.

Har ni kall choklad??
-No, I´m sorry. The cold bevreges we have is in the freezer.

Döhh, kanske inte i frysen utan i kylskåpet. Jag ler lite smått generat, orkar inte rätta till mitt ordval, de kanske inte tänkte på vad jag sa.

Jag tar gärna den där bullen
-Ok, it´s sugerless, just so you know.

Vad är det för fel på mig?? Sugerless?? Haha. Jag gapskrattar inombords, för jag vet ju mycket väl att den är sugerfree.

Ja, vad säger man?? VÄRLDSKLASS



Idag har vi match. Än så länge är vi 7 som kan spela. Dvs, inga avbytare!! Men man lär ju se det på den ljusasidan. Träning...

 


Kommentarer
Postat av: Hilda

Hahaha, sugerless!! Priceless =) Man får alltid hjärnstopp när man ska föröka prata engelska!

2010-08-21 @ 13:42:24
URL: http://hildapwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0