Var är THEO??

När vi var och handlade på krysset vår konsum butik igår frågade Nicco mig vart Theo var!!
-Han var ju med dig, svarade jag.
Jag hade precis betalat och packat ihop varorna, han kan ju faan inte tappat bort ungen på 1 min. Nicco börjar småskratta och öppnar förvaringsboxarna som står i entren.

Meen va faan, inte roligt Nicco!! Tänk om han hade blivit inlåst!!
Theo var skit glad och skrattade för fulla muggar, Nicco tyckte oxå att det var super roligt. Själv fick jag smått panik när scen efter scen rullade upp i huvudet... han blir in låst, personalen på affären måste hjälpa till, de ringer en låssmed, sen ringer dom socialen som tar Theo eftersom vi varit väldigt oansvariga och låst in vårt barn medans vi handlade.

Läskigt. Nej du, roligare skämt finns det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0