Denna dag=stress dag

Shit va jag har stressat idag.
Har fixat och trixat med banker och lån, vilket aldrig är stressfritt att syssla med. Och när jag kom till jobbet var det kaos, hur mycket som helst att göra. Hann inte med allt tyvärr, skrev en att göra lista tills imorgon så inget glöms bort. Efter jobbet gick jag på lekparksmöte, kom dit försent och satt där i 2 timmar och diskuterade våran utdömda lekplats. 
Nu har jag äntligen landat, ätit en tallrik yoghurt och surplar i mig en kanna te.

Ska strax hoppa in i duschen och lägga mig för natten. Skönt!

Dagens chock: Jag, Paulina Westman, spelade min första låt på gitarren igår. Små grodorna, hahha. Applåder är på sin plats.

Härliga bilder från våran superroliga tjejfest i somras, måste se till att styra upp nått snart tjejer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0