Efter regn kommer solsken...

Jag bara visste att den här dagen skulle bli bra när till och med morgonkaffet log åt mig..

Igår hade Theodor feber och grät praktiskt taget hela natten. Jobbigt!! Men jag var på strålande humör, sömnbristen till trots när jag vaknade i Uppsala denna morgon.

(Theodor hjälpte mormor att städa köket)
Efter frukosten tog jag å mamma en prommis ner på stan, kollade i inredningsbutiker mm. Roligt. Sen lunchade vi korv med bröd och fikade bullar och semlor. Jag och barnen åkte hem till Gävle. Jag och Lise gick på invigningen av det nya tjejgymmet på hattmakargatan, och gissa vad som hände!!!

 

Jag vann ett 3 månader träningskort.!!. TJIHUU

En god middag och lite melodifestivals tittande senare sitter jag här och njuter av kvällen. Snart är det OS som gäller och jag hoppas på medalj åt våra skidskytte tjejer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0