Mysigt

och kuligt hade jag igår...
Dagen började med ett poweryoga pass med svärmor, skitskönt och bra pass. Fastnade i parkeringshuset på nian i total trafikkaos. Jag klarade mig levande därifrån, men ett tag kändes det förjävligt. När jag kom hem duschade jag och gjorde mig i ordning för tjejmys på brända bocken.

Jag delade några roliga timmar med dessa skönheter. Kvällen var verkligen underhållande och vi kom på några nya ord, eller rättare sagt sara.
MüSLI=Ett allt i allo ord för när det känns/är lite udda

MYSKI=Mystisk och konstig

Ensamheten under deras rökpauser resulterade i en egobild under ett toabesök



En bild på müsli Paulina, moahaha...


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Dags för uppdatering snart kanske??? =)

2010-03-03 @ 20:28:48
URL: http://rossanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0