2010..

att det är ett nytt år har inte undgått nån såklart. Men jag undrar om alla avgett några nyårslöften?? Jag har hört att vissa tycker att man alltid ska vara den bäste man kan vara och att man ska våga prova nya saker osv.
Jag håller självklart med, men tycker att nyåret är en bra tid att tänka till lite extra, att samla lite extrakrafter och börja på nykula om man känner att man behöver det.

Jag tycker att nyårslöften är en bra början på det nyaåret.

Mina nyårslöften detta år är att:

*sluta äta godis och snacks

*att inte ta åt mig av sådant som gör mig ledsen, bli starkare mentalt och att ta för mig mer

Förresten tror jag att jag vet vad någon i min bekantskapskrets lovat sig själv. Personen i fråga har inte sagt något åt mig, men jag fick ett sms för någon dag sen som gav mig vibbar av ett löfte. Jag tror att denna personen har lovat att vara mer social och att denna ska umgås mer med sina vänner. Jaja, det är ju bara vad jag tror inte vad jag vet.

                                               






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0