Uttråkad

Namn: Paulina Diana Westman

Kallas för: Pullan, Paui

Stjärntecken: Känslosam kräfta

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: 1 i tungan

Tatueringar: 3 st än så länge, hehe

Längd: 1.65 cm

Skostorlek: 38

Hårfärg: Nja du, vilken är den naturliga färgen?? Ljus brun, mörkt vete??

Fräknar: Ja

Motto: För varje minut du gnäller förlorar du 60 sek av glädje

Kär? Oh yes, sen typ 12 år

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja ibland, men oftast trivs jag bra i Gävle. Gillar Sverige stenhårt och skulle inte vilja bo i ett land som inte har de 4 årstiderna. Men lite längre sommar skulle ju inte skada.

Tycker du att du är attraktiv? Nej, inte direkt!

Dricker du? Ja.

Röker du? Nej, det var längesen nu. Slutade innan jag blev gravid med Vincent. Nicco tycker att det är osexigt med cigaretter och jag tröttnade på att lukta som en askkopp.

Vilket schampo använder du? Matrix essential, 2 jumbo stora flaskor jag haft sen jag fyllde i juli

Vilken parfym använder du? Ralph Lauren-Rocks

Vad är du rädd för? Ormar, ensamhet

Gillar du att tvätta Att tvätta är helt ok,men att hänga upp och att vika in tvätten i garderoben suger pung

Gillar du berg- och dalbanor? ja, skit kul,LOVE IT

Senaste…

Filmen du hyrde? Obsessed med beyonce

Filmen du köpte? Ice age 3, skitrolig är den

Låten du hörde: Lasse Winnerbäck-En svår och jobbig grej

Låten du laddade ner? Nej, det är spotify som gäller för mig

Personen du ringde? Siss, min lilla Mathilda

Personen som ringde dig? Nicco

TV-program du såg? Lets dance

Person du tänkte på? Rosanna

Favorit…

Låt: Det finns så många.....

Sak att göra: Umgås

Sport: Sport?! gillar sport om det är vm eller os, annars kan jag vara utan. Men jag är ingift i en fanatisk hockeyfamilj där brynäs genen verkar finnas i alla generationer

Dryck: Te

Kläder: Ja naken kan man ju inte gå, haha Men favorit! Jeans?

Film: Vet inte

Bil: ohh en sportig, sexig cab 

Serie: criminal minds

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja, tyvärr. Cried my heart out

Gråtit över en flicka? Ja, när vänskapen tagit slut, när man känt sig ensam, ouppskattad och utanför..

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Ja, men det var inte jag som slog första slaget

Blivit arresterad? Nej, en blivit intagen för förhör

Träffat någon från internet IRL? Nope

Antal…

Gånger du varit kär? 2, om man inte räknar med låg, mellan och högstadiet, jag har väldigt lätt för att bli kär och älska människor

Gånger ditt hjärta brustit? 1

Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen, hoppas jag på

Tjejer du kysst? ingen med tunga

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Mickis och sporadiska kontakter med några andra.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen aning

Senaste…

Boken du läste? Det var skit längesen jag läste, känner inte att jag haft ro till att läsa

Personen du fick e-mail av? fam romin

Personen du fick brev av? Julkort från vänner

Personen du fick sms av? Lena

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Vilken familj, Niccos, min?? Idag åt jag middag ensam med barnen, igår var det jag å Theo men i onsdags var våran lilla familj samlad. Jag, Nicco och barnen

Saken du köpte? Drömmer våta drömmar om tvbänkar och iceklockor, men det senaste jag införskaffade var mat

Vad har du gjort idag? Jobbat

Brukar du svära mycket? Ganska

När stiger du upp på morgonen? klockan ringer 6 45

Vad har du på dig? Björn borg trosor och en vit t-shirt

Vad ska du göra ikväll? Ska snart fika ed älskling som precis kom hem

Vad är du allergisk mot? Lögnare

Var har du ont? Ingenstans

Använder du hårspray? Ja, men inte ofta. Till fest...

Kan du stå på händer? Ja om man får luta sig mot väggen

Håkan Hellström eller The Ark? Beror på vilket huumör jag är på

Salt eller socker? Båda

Gillar du ketchup? Till korv, hamburgare och köttfärssås

Är du glad nu? Ja

Var du glad igår? Ja, det kan man väl säga

Vad dansar du till? Musik, allsorts musik

Stockholm är… ? en stad

Göteborg är… ? min pappas boplats

Kan du sjunga? Nej, men jag gör det endå, moaha

Spaghetti eller makaroner? Fullkornsspaghetti

Land du vill besöka? Ge mig 2 veckor i ett varmt land så är jag nöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0