En försenad

lista över 2009!!
Har tänkt göra den innan men har liksom inte haft ro att göra den.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp, har inlett tjejklassikern. Så jag har alltså cyklat tjejvättern, simmat vansbrosimmet för tjejer och sprungit lidingö tjejlopp. Nu återstår bara tjejvasan, sen är jag klar. 

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Ja faktiskt. Jag sprang lidingöloppet. STOLT

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajamen

4. Dog någon som stod dig nära?
Ingen människa har gått bort som tur är men Zaco mina svärföräldrars hund for till hundhimlen.

5. Vilka länder besökte du?

Danmark, spännande va. Sen var vi på finska vatten när vi for på kryssning haha.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? 
Ja, men jag säger inte vad ;)


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
 Weekendresa till Danmark i augusti

8. Vad var din största framgång 2009? 
Att jag genomfört 3 lopp, trodde aldrig att jag skulle orka att springa 1 mil eller cykla 10 mil. Eller att jag som är en badkruka och jämt fryser simmade 1 km i 15 graders vatten 

9. Största misstaget?
Att låta mig själv påverkas av omgivningen så lätt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, jag blir aldrig sjuk, ta i trä..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Ja du, säg det!! Har inte en aning faktiskt. Eller jo våran mur i trädgården kostade alldeles för mycket.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
 Kings of leon


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har varit mer ledsen detta år

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Tagit för mig...

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tagit åt mig av andras beteende. Man kan ju som sagt inte ändra på andra, men man kan ju faktiskt låta bli att påverkas. Som Kaj Pollack säger; Ingen kan göra dig ledsen utan du låter andra göra dig ledsen.

18. Hur tillbringade du julen?
Hos mamma och pappa i Björklinge. MYS MYS

19. Blev du kär i år?
Nej, jag har ju min älskling sen 10 år tillbaka

20. Favoritprogram på TV?
Criminal minds

21. Bästa boken du läste i år?
Ingen tyvärr. Har inte riktigt ro till att läsa. Jag har alltid varit en person som älskar att läsa, men detta år har jag påbörjat en massa böcker men inte blivt klar. Om man inte räknar kokböcker.

22. Största musikaliska upptäckten?
Har lyssnat en hel del på Kings of leon. Dom är bra.

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ja, jag fick allt jag önskade mig. Bland annat ett halsband som jag ska gravera mina barns namn i. En weekendresa till Köpenhamn, frisörschampo och balsam mm. Årets chock present var att mamma betalade vansbro simmet åt mig haha. Tack mamma för att du betalar så att jag kan simma i iskallt vatten 1 km motströms.

24. Något du önskade dig men inte fick?
Nej


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade med nära och kära.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Haha, vet inte riktigt.

28. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och min familj

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen

30. Vem saknade du?
En person som inte är en del av mitt liv längre

31. De bästa nya människorna du träffade? 
Tjejgänget. Är såå glad för er. Tack för de tjejfester vi haft, fika stunderna som varit och tiden vi alla spenderat tillsammans. Ni är helt underbara människor och jag är såå tacksam för att ni är och vill vara en del av mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0