En lugn och skön dag...

Idag har jag jobbat, solat och beställt en tvbänk!!

 Tjihuu äntligen ska vi få en tvbänk.


Den här blev det, sen ska vi köpa glasskåpen och till det ska vi införskaffa en "frostfilm" så att man inte ser dvd och cdskivorna. Jag tror att det kommer att bli superbra.

Nu ska jag och älskling bädda ner oss i soffan med en kanna te och ett paket texas pecan glass. Vi ska se Never surrender, hoppas att den är bra, fast fightfilmer brukar alltid gå hem hos oss.

Har gått och tänkt på Björn Afzelius idag, det var såå länge sen jag hörde honom. Älskar den här låten.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Den där bänken blir jättebra tror jag. =) Jättefin. Ha en mysig kväll. ;)

2010-01-18 @ 21:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0